In geval van een “NO SHOW” / Bestelling niet afgehaald
Wij reserveren uw bestelling graag voor u, zodat u zeker bent van uw verse producten. Mocht u uw reservering niet binnen de afgesproken tijd afhalen, dan zullen wij helaas genoodzaakt zijn om de gereserveerde producten in rekening te brengen. U ontvangt in dat geval binnen 3 werkdagen een factuur, met een betalingstermijn van 8 dagen. Wij verzoeken u vriendelijk de factuur binnen deze termijn te voldoen.
BETALING TE VOLDOEN IN ONZE BOERDERIJWINKEL – CONTANT of PIN
Omdat onze (vlees)producten ambachtelijk en vers zijn, verschillen de gewichten soms per stuk of verpakking. Geen enkel product is exact hetzelfde en is afhankelijk van het dier en zijn gewicht. Daarom berekenen we de definitieve prijs op basis van het werkelijke gewicht op het moment dat u uw bestelling ophaalt. U kunt uw bestelling afrekenen in de winkel, contant of met pin. Bij het afrekenen ontvangt u uiteraard het juiste totaalbedrag en een kassabon met de gewogen producten.
Op al onze leveringen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Allergeeninformatie wordt waar mogelijk verstrekt op etiketten of in de winkel; bij twijfel kunt u altijd navraag doen